Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2015 15:28 - За партията -"реформаторка"
Автор: ekzistencialna Категория: Политика   
Прочетен: 697 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.08.2017 13:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Ставам си днес и разбирам от новините, че т. нар. реформатори, излизат в опозиция. За мен те са си една много фалшива партия, но все пак този акт започва да клати цялото правителство. Отварям си компютъра и чета - оставка е подал правосъдният министър и неговите заместници, но!!! - минстърът на здравеопазването няма да подаде оставка! Замислих се и научена да търся грешката винаги в себе си реших, че нещо не съм доразбрала, но за жалост - не, точно така, няма да подава оставка и освен това неговите "съпартийци" го подкрепят и не губят доверие в него - този ми ти Москов! Истинска загадка! Чета пак - Москов искал да продължи реформите в здравеопазването - кои реформи се запитах? - това че седмици наред ни казваше, как ако се лишим от кафета и цигари ще си платим здравните осигуровки, после пък трябваше да се лишаваме от ракия, сега пък и министър - председателят ни забрани и сланинка и ракийца ( то си е ясно защо, единствените продукти, които са без ГМО и не са ВНОСНИ) , и се чудя как може един млад мъж да е толкова опиянен от собственото си АЗ! И да си мисли , че без него светът ще загине! Реформа ,освен смяна на директорите на болници с удобни нему хора, не виждам да има. Но със сигурност остави много хора без лекарства, които не се внасят и близките им тичат до Сърбия, Румъния и Гърция, че и до Турция само и само да ги набавят на болните, който няма възможност - да си мре там, какво толкова ако прочистим народеца, стига с тия плебеи! Поне аз така се чувствам постоянно когато ходя при личния си лекар и започна да ПРОСЯ направление за някой специалист - там съм като на разпит - всичко трябва да си кажа - кое, кога, какво и накрая ми се заявява , че направленията свършили, но видите ли той може да ми излекува проблем в окото напр. Сега очакваме новият пакет клинични пътеки ( силно намалени, разбира се), списъка с лекарствата, които ще бъдат финансирани от НЗОК ( и те силно намалени). За каква реформа говори този Москов? Прочетох и още нещо, което пък ме възмути - с оставането си щял да спомогне да не се допуска ДПС до властта?! Тук казвам само едно :"За гъз  и простотия -оправдание винаги има". Москов обещава - днес, че щял да помогне и за избора на правосъден министър? Ама той не може да си оправи собственото министерсво, докара ни купища болести и невъзможност поне да ги облекчим, а сега ще се намеси и в правосъдието? 
Аз съм възмутена! Че пък и имал подкрепата на Партията си! Мисля, че единствената причина да си пази поста е една:



                                                     image




Тагове:   политика,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekzistencialna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9504
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930